Rangos kereskedelmi díjat nyert a PENNY
A szavazatok alapján idén az áruházlánc tett a legtöbbet a magyar termékekért
A Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján 2022-ben a PENNY az indulók közül elsőként érdemelte ki a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A kiskereskedelmi lánc megújulási stratégiájának egyik legfontosabb pillére, hogy folyamatosan növelje a hazai termékek arányát termékkínálatában.
A Trade Magazin és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös elismerését azért hozták létre, hogy értékeljék azon üzletláncok munkáját, amelyek aktívan segítik a hazai gyártókat és a magyar termékek piacra jutását. A szavazáson a Magyar Termék védjeggyel rendelkező vállalatok dönthettek arról, hogy melyik kereskedő nyújtja a legnagyobb támogatást a hazai termékek népszerűsítése érdekében. A díjat a szervezők képviselői mellett Dr. Nagy István agrárminiszter, a verseny fővédnöke adta át a PENNY munkatársa részére.
„Büszkék vagyunk arra, hogy nemcsak a vásárlóink jelzik vissza a megújulásunk pozitív hatásait, hanem a szakmai szereplők és hazai gyártók is értékelik a PENNY csapatának munkáját. Ez az elismerés nemcsak vásárlóink, hanem a magyar gazdaság számára is kiemelkedő eredményt tükröz. Örömmel tölt el, hogy a mintegy 2500 árucikkünk kétharmadát ma már magyar beszállítók biztosítják. Az előttünk álló időszakban pedig meg inkább felértékelődnek ezek a partneri kapcsolatok, éppen ezért kiemelt célunk, hogy tovább növeljük ezt az arányt” – mondta Florian Jens Naegele a PENNY magyarországi vezérigazgatója.