Több mint kilenc tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatok ellátását
Több mint kilenc tonna, mintegy ötmillió forint értékű állateledellel támogatja a menhelyi kisállatok ellátását a Lidl Magyarország Telitálka kampányával. A kampány célja a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás.
A vásárlói segítséggel zajló kezdeményezés révén ezúttal is a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt támogatja az áruházlánc – közölték a szervezők csütörtökön az MTI-hez elküldött közleményükben.
Mint írták, az áruházlánc elkötelezett a társadalmi ügyek, így többek között az elesett sorsú állatok támogatása mellett is, ennek kapcsán hívták életre 2016-ban Telitálka elnevezésű adománygyűjtő kampányukat.
A kezdeményezést ezúttal a Társállatok Világnapja alkalmából indította a diszkontlánc Facebook-oldalán. A platformra olyan, a felelős állattartással kapcsolatos kérdések kerültek ki, amelyekre kommentekben tudtak az érdeklődők válaszolni, és minden helyes válasz 500 vagy 1000 forint értékű virtuális állateledel-adományt ért – áll a közleményben.
https://miazablogger.hu/parizs-2024
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!