Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero

Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel és a termékbevezetéshez kapcsolódó intenzív televíziós és online kampánnyal indítja az évet az egyik legnagyobb energiaitalgyártó vállalat. A megújult Red Bull Zero egy izgalmas választás a márka termékkínálatában: az ital már országszerte elérhető az üzletek polcain.

Az új Red Bull Zero – amelynek íze eltérő a korábban hasonló néven forgalmazott, fekete dobozban árult terméktől és Red Bull Sugarfree italtól – egy új cukormentes íz a piacon. Kellemes savanykás hatása mellett az ananász és a vanília ízvilágának keveredése igazán vibráló egyensúlyt teremt.

A termék a márkától jól megszokott minőséget kínálja fogyasztóinak, akik utolsó pillanatos tanulásoknál, reggeli közlekedésnél, hosszú munkanapokon, estébe nyúló edzéseken vagy bulis éjszakákon egyaránt „szááárnyakat” kaphatnak.

A márka az új energiaital bevezetésével párhuzamosan egy közösségi kampányt is elindít február elsejétől. A 30 napos Red Bull Zero Excuse Challenge a sport és az aktív életmód szerelmeseit, valamint a rendszeres mozgásra vágyókat invitálja naponta érkező apróbb kihívásokra. Akik szeretnének csatlakozni a kezdeményezéshez, az alábbi felületen történő regisztrációt követően 24 óránként kapnak teljesítendő sportgyakorlatokat, vagy akár lazább, humorosabb feladatokat, ezzel biztosítva az egész hónapon át tartó vitalitást. A legkitartóbb jelentkezők pedig esélyesek lesznek a Red Bull nyereményeire: a fődíj egy látogatás a Red Bull világszínvonalú sportolói teljesítményközpontjába, Ausztriába.

A fogyasztók a kampány keretében több televízió csatorna reklámidejében is találkozhatnak a termék reklámszpotjával, a márka történetében először hirdetnek streaming felületen, illetve Anamorphic 3D Billboard technikával közterületen is népszerűsítik a terméket.

A Red Bull Zero 250 ml-es, jellegzetes matt-világoskék színű, rombusz dizájnnal ellátott dobozban érhető el.

Fotók: Bertalan Ádám