Hatékony működés, digitális megoldások és csúcsgasztronómia a METRO-nál
Már negyedszázada annak, hogy a METRO a hazai vendéglátás kiemelt szakmai partnere. Nem véletlenül, hiszen a vállalat ezalatt folyamatosan törekedett arra, hogy megbízható támasza legyen vásárlóinak, nem csupán a kiváló alapanyagaival, hanem különféle szolgáltatásaival is. A vásárlókkal folytatott folyamatos párbeszédnek köszönhetően mára a HORECA piac legkülönbözőbb szegmenseinek tudnak teljeskörű megoldásokat ajánlani.
A hazai HORECA szektor elsőszámú stratégiai partnereként a METRO meghatározó szerepet tölt be a gasztronómiai életben. A 2020-as Sirha kiállítás nagyszerű alkalom arra, hogy az érdeklődők betekintést nyerhessenek a METRO innovatív termékkínálatába és professzionális szolgáltatásrendszerébe, elsősorban abba a kilenc kiemelt területbe, amelyet a vállalat szakértői a vásárlói visszajelzések alapján a legfontosabbnak ítéltek meg. A közel 1000 négyzetméteres standon bemutatják például a legújabb élelmiszeripari trendeknek megfelelő termékportfóliót, az egészségtudatos táplálkozást támogató kínálatot, vagy éppen a megbízható és nyomon követhető METRO MAX kiszállítási szolgáltatást. A standra kitelepül egy digitális műhely is, ahol igény esetén egy gyors „állapotfelmérésre” is lehetőség lesz, illetve bárki kipróbálhatja a METRO újgenerációs szolgáltatásait. Ott lesznek a kiállításon a METRO kényelmi megoldásai, a félkész és kész termékek palettája, amelyekkel a vendéglátásban dolgozóknak időt és energiát spórolhatnak a mindennapokban. A cég jelenlévő szakértőitől a professzionális konyhatervezéssel vagy az éttermek berendezésével kapcsolatban is lehet kérdezni. A METRO gasztronómiai tudástára, a METRO Gasztroakadémia is izgalmas programokkal, előadásokkal várja az érdeklődőket, továbbá a legkiválóbb hazai pincészetek is felvonulnak a standon.
A METRO stratégiájában kiemelt szerepet kap a vevőkkel való folyamatos kapcsolattartás, így természetesen a Sirha kiállításon is lesz lehetőség arra, hogy a látogatók kérdéseket tegyenek fel, vagy visszajelzést adjanak a vállalat szakértőinek, akik ezeket is figyelembe vehetik majd a jövőbeni fejlesztések során. Mindemellett a METRO egyik leghangsúlyosabb üzenete a digitalizáció fontossága, mert ebben még olyan innovatív lehetőségeket lát a cég, amivel a hazai vendéglátás sikerét hatékonyan előmozdíthatja. A kiállításon való könnyebb tájékozódáshoz és a programok közti eligazodáshoz ezért mindenkinek ajánlják a METRO applikáció használatát, amelyet mindenképpen érdemes letöltenünk a további információkért.