A Cyberg részesedésszerzést tervez a Coffeeshop Companyban
A Cyberg Corp. Nyrt. részesedést kíván szerezni az osztrák székhelyű Coffeeshop Company franchise kávézóláncban – tette közzé a Cyberg Corp. szerdán a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
A közleményben ismertetik: a két társaság kétoldalú szándéknyilatkozatot írt alá, amelynek értelmében a Cyberg üzletrészt tervez vásárolni a Coffeeshop Companyban, amely korábban megkötött szerződése értelmében a világon elsőként bevezeti a Coffee For Free koncepciót, és a Cyberg által fejlesztett 3F Anywhere mesterséges intelligencia alapú digitális platformot.
A Coffeeshop Company jelenleg 21 országban – Európán túl Afrikában, Ázsiában és Dél-Amerikában – 203 egységgel rendelkezik. A több mint 20 éve alapított kávézólánc fejlesztési terve alapján 2024-re sok száz egységben válhatnak elérhetővé a Cyberg digitális szolgáltatásai, ami jelentős mértékben növeli a 3FA platform felhasználói bázisát, és építi a „Clean Data” koncepciót.
A Coffeeshop Company márka Magyarországon 12 – Budapesten 4, Vecsésen, Szombathelyen, Szolnokon, Siófokon, Miskolcon, Keszthelyen, Dunakeszin, Debrecenben pedig egy-egy – egységgel van jelen.
A CyBERG Corp Nyrt. a digitális közösségi étteremlánc, a KAJAHU rendszergasztronómiai franchise tulajdonosa és fejlesztője. A Cyberg Corp. Kereskedelmi, Szolgáltató és Vendéglátó Nyrt. 100 forint névértékű törzsrészvényeit 2018. október 19-én vezették be a BÉT középvállalatok számára létrehozott Xtend piacára, a bevezetési ár 1800 forint volt. A cég 2018-ban 198,8 millió forint árbevétel mellett 78,2 millió forint adózott veszteséget könyvelt el, 2019 első felében pedig 100,7 millió forint nettó árbevétel mellett 108,6 millió forint adózott veszteséget.