A 2021-es X-Faktor nyertese XIXO márkanagykövetként folytatja
- Alee mondja meg, kik a legkreatívabb tartalomgyártók –
A jubileumi, 2021-es X-Faktor győztese, Alee most új szerepben mutatkozik be, ezentúl a megnyerő stílusáról és pörgős szövegeiről ismert fiatal rapper a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a minőségi szénsavas üdítőitalok és jegesteák fogyasztását. Első feladata rögtön egy szuper izgalmas projekt: a XIXO egy nyereményjáték keretein belül fogja keresni következő influenszereit Alee közreműködésével.
Tavaly decemberben robbant be a köztudatba Alee, amikor megnyerte a népszerű televíziós tehetségkutató műsort, az X-Faktort. A céltudatos fiatal rapper azóta szinte egy percre sem állt le, ontja magából a slágereket, klipjeit már több mint 35 milliószor nézték meg a legnagyobb videómegosztó csatornán. A dalok gyártása és a fellépések mellett most egy új feladatot is elvállalt, a minőségi szénsavas üdítőitalairól és jegesteáiról ismert márka, a XIXO nagyköveteként is láthatjuk ezentúl az online és az offline térben egyaránt.
“Nincsen gond”, “Salsa” és még sorolhatnánk Alee slágereit, melyekkel gyorsan belopta magát a fiatalok szívébe. Nem is kérdéses, hogy benne van az a bizonyos “plusz”, vagyis az X, ahogy bennünk is (XIXO). Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy áprilistól egymást erősítve keressük a jövő véleményvezéreit, akik saját maguk által készített Insta és TikTok videókkal mutatják be kreativitásukat.” – mondta el Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.
“Ha valaki egy évvel ezelőtt azt mondja nekem Kevermesen, hogy az egyik legmenőbb magyar italmárka arca leszek, és ennek keretében másoknak is segíthetek megtalálni a saját útjukat, a saját hangjukat, akkor biztosan őrültnek nézem. És tessék, most itt vagyok. Izgatottan várom az indulást, hetente más feladatot adunk a versenyzőknek, de annyit már elárulhatok, hogy az egyikben velem kell majd duettezni.” – tette hozzá Alee.
A XIXO kampány április 13-án indul, bővebb információt az érdeklődők a www.xixo.hu oldalon találnak.