Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Tavasztól az INTERSPAR-ok polcain a Cápák között című üzleti showban bemutatott hazai termékek

Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR termékverseny és az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorának együttműködése. A hét díjazott versenyző 32 árufejlesztése – a kávéktól kezdve a szószokon át a komposztálható evőeszközökig – már elérhető az INTERSPAR hipermarketekben.

„A SPAR-ban a napi fogyasztási cikkek beszerzése több mint 90%-ban itthon működő cégektől történik. Vállalatunk számára régóta kiemelt jelentőséggel bír, hogy a hazai agráriumot és élelmiszer-ipari feldolgozókat – a családi vállalkozásokat és magyar gazdákat – piachoz segítse. A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatása és támogatása hívta életre két éve a Hungaricool by SPAR termékversenyt, amely során a fenntarthatóságot is prioritásként kezelő, ötletes és innovatív, a hipermarketekben piacképes termékeket kerestünk. A tavalyi, 300 itthoni élelmiszeripari vállalkozást megmozgató verseny után idén szintet léptünk: a fokozott szakmai érdeklődés mellett az RTL Klub Cápák között című üzleti showjának segítségével a legszélesebb nyilvánosság lehetőségét biztosítottuk a versenyzőknek. Az első nyertes termékek idén március 18-án kerültek a hipermarketeink polcaira. Az üzleti showműsor segítségével kiválasztott árukat a SPAR az általános üzleti mentori támogatás mellett az egyedi termékekre szabott marketingkampányokkal is segíti” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A díjazott hét vállalkozás összesen hat élelmiszer-árucsoportot képvisel: kávé, szörpalapú üdítőital, gyümölcslé, sör, csokoládé és fűszeres szósz, a nem élelmiszer kategória pedig evőeszköz-készlettel van jelen. Az újszerűség mellett egyes termékeknél fontos szempontként mutatkozott meg a csomagolóeszközök újrahasznosíthatósága, a helyi alapanyagok előtérbe helyezése és a gyártási eljárások környezetkímélő volta. Minden új terméket a prémium minőség és az egyedi tartalom párosítása jellemzi.

Az INTERSPAR polcain lesznek elérhetőek három-háromféle szemes és kapszulás változatban az újfehértói Boro Coffee kávéi, az egri ChiliYard öt szószkülönlegessége, illetve bodzavirág, málna és cukormentes levendula ízekben a keszthelyi Spritz háziszörp-alapú üdítői is. Ugyancsak a hipermarketekbe betérők vásárolhatják meg a kiskunlacházi Demeter Chocolate háromféle táblás csokoládéját és kétféle bonbonját, a szécsényi Funky Forest kétféle gyümölcsös smoothie-ját és háromféle gyümölcs-préslevét. Négyféle, egyedi ízkombinációban kerülnek a polcokra budapesti Dealbreaker kézműves sörei és szintén az INTERSPAR-okban lesznek megtalálhatók a Vilhemp 100%-osan lebomló és komposztálható evőeszközei és szívószálai is.

A hét új márka 32 új árujának előállítása közvetlenül 35, alvállalkozókon keresztül pedig több száz foglalkoztatottnak biztosít munkát. Az áruházlánccal való hosszú távú kereskedelmi kapcsolat – az induló marketingtámogatást követően – biztos piaccal járul hozzá a vállalkozások lendületes fejlődéséhez. Az együttműködéssel a SPAR pedig működő példát mutat a magyar innovációk ösztönzésére.