Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Üzletei fejlesztéséért és a fenntarthatósági törekvéseiért kapott újabb elismeréseket a SPAR

Újabb szakmai versenyeken kapott rangos díjakat a kiskereskedelmi vállalat, benyújtott pályamunkái a hiper-, illetve a szupermarketek kategóriájában is győzelmet szereztek. A dunaújvárosi INTERSPAR lett „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” cím birtokosa, a SPAR pedig megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” kitüntetést és felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és „Az Év Kiskereskedője 2021” címet használja. A vállalat mindemellett a Trade magazin „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” elismeréseit is átvehette, illetve a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat is elnyerte.

„Számunkra a díjak – a szakma és közönség elismerései – azért fontosak, mert bizonyítják és visszaigazolják üzletpolitikánk és vállalati filozófiánk helyességét. A minőség, a modernizáció és a – társadalmi, környezeti – megfelelés hívószavai szerint végzett munkánk, fejlesztéseink és beruházásaink, illetve kezdeményezéseink egyszerre kapcsolódnak a hagyományainkhoz, és kijelölik a SPAR helyét a XXI. század világában. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a StarStore – Az Év Kereskedője 2021 rangos versenyén a hipermarket és szupermarket kategóriában is vállaltunk üzleti megoldásait a legjobbak közé sorolták. Rendkívül hálás vagyok kollégáimnak, az áruházlánc közösségének, mert a kitüntetések elsősorban az ő áldozatos, lelkiismeretes munkájukat dicsérik” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója.

A Trade Magazin által szervezett StarStore – Az Év Kereskedője 2021 versenyen a vállalat „Modern megoldások és extra kínálat a dunaújvárosi INTERSPAR-ban” című pályamunkájának köszönhetően a tavaly közel 1,8 milliárd forintból korszerűsített Fejér megyei város áruháza elnyerte „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” címet. Az egység – egy másik vállalattal – választékát és szolgáltatásait tekintve a legmagasabb pontszámot érte el az üzletek versenyében az összes kategória közül, melynek köszönhetően jogosult a „Store of the Year 2021” cím önálló használatára is.

A SPAR ezen kívül a kereskedelmi láncok versenyében „A magyar kiskereskedelem pillére a SPAR Magyarország!” című projektjével megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” címet is. A megmérettetésen részt vett kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján a szakmai zsűri fődíját az áruházhálózat is átvehette – megosztottan –, ezzel felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és az Év Kiskereskedője 2021 címet önállóan használja.

A díjak odaítélésében döntő szerepet játszott a széles, a speciális fogyasztói igényeket is maximálisan figyelembe vevő árukínálat, a kreatív és innovációs tartalom, illetve a cégnek a magyar kiskereskedelemben betöltött szerepe, amelynek egyik leghangsúlyosabb eleme a hazai áruk, ezáltal a magyar termelők támogatása.

Ugyancsak a Trade Magazin koordinálta „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” pályázaton a vállalat „Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR” és „A Magyar Máltai Szeretetszolgálat kézműves termékei a SPAR Magyarország kínálatában” elnevezésű projektjeit szintén díjazták. A szakmai bírálóbizottság döntése indoklásában nagyra értékelte az üzletlánc társadalmi ügyekben való aktív részvételét, a rászorulók és a hazai vállalkozások támogatását. A SPAR a bevált formák mellett folyamatosan új utakat és lehetőségeket keres a hatékony szociális gondoskodás, illetve a hazai piac felkarolása kapcsán. A fenntarthatósági szimbólumdíjak a vállalat ezen a téren végzett munkáját minősítették kiválóra.

A SPAR Magyarország – a szakma egyik legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en – átvehette a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat is. A rangos elismerést az a kereskedelmi társaság kaphatja, amely a Magyar Termék védjegyét használó gyártócégek szavazatai alapján a legtöbbet tette a hazai áruk értékesítésért, népszerűsítéséért. A vállalat számára különösen értékessé teszi a kitüntetést, hogy azok a cégek – partnerek – méltatták a díjra, amelyekkel a mindennapi munka során együtt dolgozik.