Rekordmennyiségű, több mint 1,5 milliárd SuperShop ponttal jutalmazta a SPAR a vásárlói hűséget

Összesen több mint 1,5 milliárd SuperShop-pontot gyűjtöttek az elmúlt évben a SPAR üzletek vásárlói, akik mintegy 76 millió alkalommal használták hűségkártyájukat 2024-ben. Az üzletlánc hűségprogramja az elmúlt években újabb szintet lépett a MySPAR mobilapplikációval, amelyet már több mint félmillió SPAR-vásárló használ rendszeresen.

„A SPAR Magyarország üzletpolitikájának középpontjában az elégedett vásárló áll, akik számára magas minőségű termékeinken túl olyan lehetőségeket igyekszünk biztosítani, amelyek révén rendszeresen olcsóbban vásárolhatnak. Ebben nyújt segítséget a SuperShop-program, amely 2009 óta valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban megjelent és közkedveltté vált. A SPAR üzletekben a törzsvásárlók vásárlásaik után SuperShop-pontokat gyűjthetnek, és ezeket akár már a következő vásárlásuk alkalmával beválthatják. A hetente változó termékajánlatoknál árkedvezményeket, esetenként blokkvégösszeg kedvezményeket kaphatnak, valamint nyereményjátékokon vehetnek részt. Mindezt még magasabb szintre emelte a MySPAR mobilapplikáció, amely 2025-re egy sokak által napi szinten használt applikációvá vált. Legutóbbi fejlesztésünk eredményeként az applikációba megérkezett a digitális nyugta funkció is, így a vásárlások digitális formában is nyomon követhetők az alkalmazásban”

– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2024-ben több mint 1,7 millió egyéni SuperShop kártyát használtak a vásárlók mintegy 76 millió vásárlásuk alkalmával, ezek során több mint 1,5 milliárd pontot gyűjtöttek. A SuperShop-pontok tetszőlegesen, bármelyik vásárlás alkalmával beválthatók, de a legnagyobb kedvezményeket a SuperKupon ajánlatokkal – 1.000 és 2.000 forintos blokkvégösszeg kedvezményekkel – kaphatja meg a kártyáját használó törzsvásárló. Az üzletlánc a születésnapokon vagy a névnapokon teljesített vásárlások után pedig dupla pontokkal ajándékozza meg őket. Emellett hetente mintegy 30-40 olyan „SuperShop-áras” termék szerepel a SPAR-kínálatában, melyek árkedvezményét kizárólag SuperShop kártya használatával lehet megkapni. A vállalat pedig az elkészült és postán költségmentesen kiküldött, névre szóló SuperShop kártyával egyidejűleg blokkvégösszeg kedvezményt nyújtó „welcome kupont” is biztosít. 

A SPAR hűségprogramját még magasabb szinte emelte az Androidos, iOS és Huawei rendszerű okostelefonokra fejlesztett MySPAR mobilalkalmazás. Az applikációval a vásárlók kényelmesebbé tehetik a bevásárlásaikat a SPAR-üzletekben, és könnyedén regisztrálhatják az új, vagy már meglévő SuperShop plasztikkártyájukat is, így egyszerűen gyűjthetik pontjaikat és nyomon követhetik a pontegyenlegüket, sőt akár kedvezménykuponokra is be tudják váltani azokat. A MySPAR mobilalkalmazás olyan extra kuponokat és blokkvégösszeg kedvezményeket biztosít a használóinak, mint például a szórólapokban is megtalálható 20%-os JOKER kupon digitális verziója, amely az app egyik legnépszerűbb kupon kedvezménye. Ezen felül minden héten elérhető 18-20 olyan termékajánlat, amire a MySPAR appban aktiválhatóak a kedvezmények. Az alkalmazásban előre tervezhetnek a vásárlók bevásárlólistát és a vonalkód beszkennelésével otthonukból a kedvenc terméküket is feltehetik erre. 2023-ban a digitális szórólap is beépítésre került az applikációba, így mobil kijelzőre optimalizáltan jelennek meg az akciós újságok, valamint a termékek a szórólapból néhány kattintással hozzáadhatók a bevásárlólistához. Szintén praktikus szolgáltatás, hogy belföldi utazáskor az alkalmazás segítségével könnyedén megtalálható a legközelebbi hazai SPAR áruház. A vásárlásokat rögzítő digitális blokk funkció megjelenése volt az elmúlt időszak legnagyobb fejlesztése, de a SPAR folyamatosan dolgozik további új funkciókon is.