Megduplázta forgalmát a Heineken 0,0% egy év alatt, egyre tudatosabbak a fogyasztók
2017-ben Magyarország az első országok egyike volt, ahol bevezették a Heineken 0,0%, alkoholmentes lager sört.
„Eddigi karrierem során ennek a terméknek a fejlesztése jelentette a legnagyobb kihívást! A jólismert Heineken sörből kivonni az alkoholt nem lenne nehéz, de teljesen más ízt kapnánk” – mondta Willem van Waesberghe, a Heineken sörfőzőmestere. „ A Heineken 0,0% készítése során az alapanyagok és az eljárás változatlan az alkoholos változathoz képest, a különbség, hogy az A-élesztővel duplán főzzük és fermentáljuk a sört, az alkohol pedig egy természetes folyamat során távozik. Így tudjuk megtartani a milliók által kedvelt gyümölcsös és enyhén komlós ízt” – tette hozzá. A piaci bevezetést követő első évhez képest megduplázódott forgalom megfelel a világpiaci trendeknek, hiszen mindenhol egyre nagyobb teret nyernek az alkoholmentes italok, sörök és radlerek.
„Hazánkban kiemelkedő a Heineken 0,0% sikere, hiszen tavaly megduplázódott a forgalom az előző évhez képest. Ebből is látszik, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, szívesebben választanak alkoholmentes termékeket, ez főleg a fiatalok körében figyelhető meg. A Z generáció alapvetően kevesebbet iszik, mint az idősebb korosztály, de attól még a sör ízét közülük is sokan kedvelik, így pedig nem kell megalkudniuk” – mesélte Lőrincz Barbara, a Heineken Hungária nemzetközi márkáinak márkamenedzsere. „A tudatosság abban is megfigyelhető, hogy csökken az ittasan okozott balesetek száma, ez köszönhető az olyan kezdeményezéseknek is, mint a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” kampány, melyre minden évben nagy figyelmet fordítunk.” – tette hozzá.
A Heineken 0,0% kiváló íze mellett nem tartalmaz alkoholt, így számos olyan alkalommal fogyaszthatjuk, amikor megkívánjuk a sört, de alkoholt nem ihatunk, például autóvezetéskor, sportolás vagy akár munka közben.