Ja, júniusban az élre került a Hell Energy Coffee
2020 júniusában a Hell Energy Coffee élen végzett értékben és eladott darabszámban a hazai kiskereskedelemben és a benzinkutakon a jegeskávék között, derült ki a legfrissebb piackutatási adatokból*. A három változatban – Capuccino, Latte és Slim Latte – kapható jeges kávét Bruce Willis és a Despacitoból ismert világszép Zuleyka Rivera népszerűsítette a HELL legújabb kampányában.
A fogyasztók a kiváló minőség és a valódi kávétartalom mellett döntöttek, így alig egy évvel bevezetését követően az Energy Coffee termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék piacán, értéket és eladott darabszámot tekintve a vizsgált hónapban. A 75 százalék tejjel, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint tartósítószer nélkül készülő Energy Coffee-k 40 mg/100ml koffeint tartalmaznak, és 3 ízben érhetőek el jelenleg. A 250 ml-es aludobozos jegeskávé-variációkat elsősorban azok számára ajánlja a gyártó, akik a legmagasabb minőségű kávéélményt keresik praktikus és környezetbarát csomagolásban.
Az Energy Coffee-val a HELL nem csak Magyarországon van jelen, hiszen a márka már jelenleg is 16 országban érhető el, többek között Görögországban, Horvátországban, vagy épp az Egyesült Királyságban. A közeljövőben pedig újabb helyszínek kerülnek fel a térképre, így hamarosan mintegy 50 országban találkozhatnak a fogyasztók a HELL különlegességével.
* A Nielsen piackutató 2020. júniusi adatai alapján, mely a teljes hazai kiskereskedelemben realizáló forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.