Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Bocuse-piacozás és digitális műhely a Sirha METRO-standján

Héhány nap múlva kezdődik az év legkiemelkedőbb élelmiszeripari és HoReCA szakkiállítása. Első nap a Bocuse d’Or hazai döntősei a METRO közel ezer négyzetméteres standjának piacáról válogatják össze az versenyfogásaikhoz a friss alapanyagokat, és ekkor derül ki az is, hogy az öt, eddig titokban tartott zöldség közül melyik lesz az, amit kötelezően használniuk kell a verseny során. A látványos főzőbemutatók, borkóstolók és a HORECA szektornak szóló digitális és egyéb előremutató megoldások bemutatója mellett a METRO biztosít alapanyagokat a Közétkeztetési Szakácsversenyhez és a fiatal séfek Chaine des Rotisseurs versenyének is.

Február 4. és 6. között rendezik meg a Hungexpo területén a Sirha élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítást, amelyen a METRO ezúttal is jelentős területen lesz jelen, és három nívós szakácsversenynek is alapanyagokat biztosít. Az egyik legszínesebb pillanat a Bocuse d’Or hazai döntőseinek piacozása lesz, hiszen a METRO standról a több mint harmincféle mikrozöldség és ehető virág, a negyvenféle zöldfűszer, a hazai termelők portékái és a biotermékek közül válogatják össze a friss hozzávalókat a versenyfogásaikhoz, és itt kapják meg a titkos zöldségeket is.

A séfeknek egy szivárványos pisztrángból készülő halétellel mellett egy fürjből és kacsamájból kreált hústállal is elő kell rukkolniuk, amelyhez az alapanyagokat szintén az áruházlánc biztosítja. A helyszínen sorsolással derül majd ki, hogy a barna csiperkegomba, a csicsóka, a karfiol, a káposzta és a cékla közül melyiket kell kötelezően felhasználniuk hozzájuk. A Bocuse d’Or selejtezőjét jelentős előnnyel Veres István nyerte, második helyen Palágyi Eszter, a harmadikon pedig Haraszti Zsolt végzett. A verseny történetében először két olyan séf szerepel az első két helyen, aki jelenleg, vagy a közelmúltban Michelin-csillagos étterem konyháját vezette. A további három továbbjutó: Csik Gábor, Huszár Tibor és Kelemen Roland. Ők fogják tehát összemérni tudásukat és kreativitásukat. A piacozásra mindössze fél órájuk lesz a METRO egészségtudatosság standján lévő zöldségpiacon, maga a döntő másnap, február 5-én zajlik a Sirha Bocuse-standján. A zöldségeké lesz a főszerep a Közétkeztetési Szakácsversenyen is, de szintén a METRO kiállítási területén piacoznak a Chanie des Rotisseurs 27 év alatti induló séfjei, akik jövőre talán már a Bocuse d’Oron is megcsillogtathatják tudásukat.

A Sirhán a METRO kilenc kiemelt területet mutat be a látogatóknak, így például a csúcsgasztronómiai igényeket is kielégítő termékkínálatát, ezen belül is kifejezetten a vendéglátásra szabott sajátmárkás termékcsaládokat és a megrendeléseket megbízhatóan és nyomon követhetően célba juttató METRO MAX kiszállítási szolgáltatást. A standra kitelepül egy digitális műhely is, sőt, bárki ki is próbálhatja helyben a METRO újgenerációs szolgáltatásait. Ott lesznek a kiállításon azok a kényelmi megoldások is, amelyekkel a vendéglátó partnerek időt és energiát spórolhatnak a mindennapokban. A cég jelenlévő szakértőit kérdezni lehet például a professzionális konyhatervezéssel kapcsolatban, valamint a partner igényeire szabva egy profi konyha megtervezésére is lesz lehetőség. A METRO gasztronómiai tudástára, a Gasztroakadémia is izgalmas programokkal, előadásokkal és főzőbemutatókkal várja az érdeklődőket, amelyeket többek között olyan neves séfektől láthatunk, mint a tavalyi Bocuse világdöntőn szép sikerrel szerepelt Pohner Ádám.

A METRO – a digitalizáció jegyében – egy mobil applikációval is segíti a látogatókat a helyszíni tájékozódásban. Az alkalmazás használóinak semmi más dolguk nem lesz a letöltést követően, mint beolvasni a vállalat standján található egyedi QR-kódot a részletes információkért, sőt az app használatával még egy nyereményjátékon is részt vehetnek.