A Xixo is felült a reklámozzunk mindent Lékai-Kiss Ramónával vonatra

„Baromi hiteles, hogy vagy tucatnyi termék arca a műsorvezető.”

Hazánk egyik vezető szénsavas üdítő és jegestea márkája, a XIXO Lékai-Kiss Ramónát választotta új márkanagykövetének. A XIXO márka nyáron kezdődött megújulásának újabb mérföldköve a hétfőn indult reklámkampány, melynek főszereplője napjaink egyik leginkább foglalkoztatottabb színész-műsorvezetője. Az aludobozos családi kiszerelést népszerűsítő kampány TV-ben, online felületeken, valamint eladáshelyi eszközökön látható november és december folyamán.

Novembertől a XIXO még többet ad a jóból! A fogyasztók több nagy áruházláncban is találkozhatnak a legkedveltebb XIXO szénsavas italokkal és jegesteákkal, 24 darabos családi kiszerelésben, melyeket most kedvező áron kínál a hazai gyártó. A családi csomag bevezetését nagyszabású kommunikációs kampány kíséri Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével, aki a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a környezettudatos csomagolásban elérhető üdítőket.

Nagyon örültem a XIXO megkeresésének, mert számomra nagyon fontos, hogy egy olyan magyar márkát képviselhetek, mely nem csak a finom és minőségi termékeiről híres, de környezetünk védelméért és a fenntarthatóságért is lépéseket tesz. Családanyaként figyelek arra, hogy mit teszek a kosaramba, a kiváló minőség, jó ár mellett az is lényeges számomra, hogy az aludobozos csomagolás végtelenszer újrahasznosítható és a XIXO termékek januártól magas újrahasznosított tartalmú aludobozokban kerülnek a boltok polcaira.” – mondta el Lékai-Kiss Ramóna, a XIXO új márkanagykövete.

A Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével készült kisfilm linkje:

https://www.youtube.com/watch?v=tvQJ57h1leE&feature=youtu.be