Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját

A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film erejéig, hogy megünnepelje a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg sörmárka, a Liverpool FC támogatja támogatóként különleges formában idézi meg a klub történetének egyik legemlékezetesebb pillanatát, a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő érzelmi hullámvasútját. A márka lehetőséget kínál a szurkolóknak, hogy újra átéljék az isztambuli csodát, az estét, amikor a lehetetlen valóra vált.
Húsz év telt el a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő felejthetetlen pillanatai óta, amikor a Liverpool néhány perc alatt 0-3-as hátrányból fordítva, végül tizenegyesekkel diadalmaskodott és ezzel örökre beírta magát a futballtörténelembe. A csapat hosszú támogatójaként ismert Carlsberg most egy különleges kampánnyal emlékezik meg a jeles évfordulóról, amely nemcsak a márka futball iránti elkötelezettségét ünnepli, hanem a rajongókat is, akik generációkon átívelően őrzik a legendát.
A jubileum alkalmából a márka egy limitált kiadású, egyedi sörösdobozt dob piacra, amely a 2005-ös legendás finálé előtt tiszteleg. A csomagolás különlegességét az adja, hogy kulcsmomentumait idéző feliratok mellett az adott időpontban éppen aktuális eredményeket is feltüntették. Így a doboz egy vizuális időutazás is, amely végigvezeti a szurkolót azon a fordulatokkal teli úton, amely a 3–0-ás hátrányból a végső győzelemig vezetett.



Az ünnepi csomagolás mellett látványos rövidfilm is készült, újra együtt látható a legendás három meghatározó játékosa, Jerzy Dudek, Sami Hyypiä és Vladimír Šmicer. A film játékos jeleneteiben egy sörösdoboz indul útnak a gyártósoron. Hyypiä operastílusban énekli az „Allez Allez Allez”-t, Šmicer pedig azt csókot idézi fel, amelyről úgy tartja szerencsét hozott neki. A fináléban a doboz egyenesen Jerzy Dudek ikonikus kesztyűiben landol – pontosan abban a párban, amit a büntetőpárbaj során viselt.



A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere – a két márka szoros szövetséget alakított ki, együtt éltek meg sikereket, nehézségeket és számtalan felejthetetlen pillanatot. Ezek közül is különleges helyet foglal el a 2005-ös isztambuli döntő, a meccs, amely örökre átírta a futball történetét. Az ikonikus együttműködés 2023-ban megújított együttműködésnek a 2034-ig már biztosan folytatódik.
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy már több mint 30 éve működünk együtt a Liverpool FC-vel. Ez egy páratlan közös utazás, amely során mindig arra törekedtünk, hogy közelebb hozzuk a szurkolókat a futball legvarázslatosabb pillanataihoz. limitált kiadású csomagolással Bízunk benne, hogy egy kis szerencsét is hoz, és egy újabb felejthetetlen szezon elé nézünk. Lehet, hogy ismét megtörténik a csoda? Mi hiszünk benne ”
– fogalmazott Louise Bach, a Carlsberg globális szponzorációs igazgatója.
Az exkluzív Carlsberg sörösdobozos 2025. május közepétől származó termékek jelennek meg országszerte. Elsőként az Auchan, Spar, Tesco és Lidl áruházak polcain jelennek meg, ezt követően pedig a dohányboltokban és a független kiskereskedőknél is megtalálhatók lesznek.