A Peroni Nastro Azzurro 0.0% a Ferrari új Forma-1-es partnere
A Peroni szuperprémium alkoholmentes márkája elkötelezett a motorsport-szponzorációk iránt, amelynek legújabb bizonyítékaként többéves globális partneri együttműködést jelentett be a Formula–1 versenysorozat egyik emblematikus szereplőjével, a Scuderia Ferrarival. Az együttműködés fontos szerepet játszik az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliója ötödét az alkoholmentes termékek alkossák. Az együttműködés egy új kisfilmmel indul, amelyben a Scuderia Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat.
A Peroni Nastro Azzurro 0.0%, az Asahi Europe & International alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárkája a Scuderia Ferrarival lép többéves partnerségre: a most bejelentett új globális együttműködés a Ferrari Formula–1 versenyzői részlegén túl az 1993 óta futó, profi és amatőr versenyzőket egyaránt felvonultató Ferrari Challenge Trofeo Pirelli-re is kiterjed. A két olasz ikon partnersége a Peroni Nastro Azzurro 0.0% és a Ferrari által képviselt szenvedélyt és stílust ünnepli, és arra törekszik, hogy a rajongók számára világszerte közelebb hozza a versenyzés élményét.
A partnerség nyitó évének tiszteletére a Peroni Nastro Azzurro 0.0% a Scuderia Ferrari legszenvedélyesebb szurkolói, az úgynevezett tifosik előtt tiszteleg: összesen 2024 darab, sorszámozott Peroni Nastro Azzurro 0,0%-val, amelyeket a neves és globálisan működő Scuderia Ferrari Klubok aktív közreműködésével juttatnak el a legelszántabb rajongókhoz. Kereskedelmi forgalomban csak korlátozottan, Olaszországban, az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Kanadában, Szingapúrban, Romániában és Ausztráliában lehet majd kapni a két márka vizuális identitását tükröző egyedi palackokat.
Az együttműködés keretében a Scuderia Ferrari csapat pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz főszereplésével készítettek egy Transmission: Impossible című, izgalmas rövidfilmet is, amellyel – a két márka egyedi közös tartalmai mellett – a közösségi médiában is találkozhatunk majd. A rövidfilmben a két Formula–1-es pilóta látogatást tesz a római Birra Peroni gyárban, és jónéhány akadályt leküzdve átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.
Az új kollaborációnak kulcsszerepet szánnak a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát tegyék ki az alkoholmentes termékek.
A márka logója végig látható lesz többek között a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is.
Paolo Lanzarotti, az Asahi Europe & International vezérigazgatója:
„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ma elindítjuk új globális partnerségünket a Ferrarival. Ezzel a partnerséggel az a célunk, hogy feldobjuk azoknak a rajongóknak a pillanatait, akik ezt a sportot olyan különlegessé teszik, és akik megtestesítik azt a szenvedélyt és hangulatot, amely a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Ferrari számára is kulcsfontosságú. A limitált kiadású Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-os palackokkal induló partnerséget pontosan úgy kezdjük, ahogyan folytatni akarjuk – a szurkolók ünneplésével és a velük való együttműködéssel.”
Frédéric Vasseur, a Scuderia Ferrari csapatfőnöke:
„Nagy örömmel jelentjük be a Scuderia Ferrari és a Peroni Nastro Azzurro 0,0% közötti partnerséget. Az, hogy mindkét márka látható a motorsport kékszalag kategóriájában, hozzájárul ahhoz, hogy Olaszországnak erős láthatóságot biztosítsunk a világ színpadán. Két nagyszerű vállalatunk számos közös értékkel rendelkezik, mint például a részletekre és a stílusra való odafigyelés, valamint a hagyomány és az innováció ötvözésének képessége a saját területeinken. Alig várom a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-kal való együttműködésünket, amely kapcsán biztos vagyok, hogy mindkét fél számára nagy sikert hoz majd.”
A Peroni Nastro Azzurro 0,0%-ról:
A 2022-ben bevezetett Peroni Nastro Azzurro 0,0% a Peroni Nastro Azzurro legújabb alkoholmentes kategóriájú innovációja. A Peroni Nastro Azzurro 0,0% kiváló alapanyagokból, köztük a jellegzetes Nostrano dell’Isola kukoricából készül, amelyet kizárólag a Peroni Nastro Azzurro számára termesztenek Észak-Olaszországban. A Peroni Nastro Azzurro 0,0%-val felemelő ízélményben lesz részünk, tele élettel, szenvedéllyel és olasz virtussal.
Az Asahi Europe & International-ről
Az Asahi Europe & International az Asahi Group Holdings, a tokiói tőzsdén jegyzett globális ital- és élelmiszeripari vállalat nemzetközi részlege. A többéves felvásárlások eredménye az, hogy az Asahi Group Holdings, amely a hagyományos japán sör-, whisky- és élelmiszeripari termékek széles választékát állítja elő, megalapozza és megerősítse üzleti tevékenységét Európában és szerte a világon. Az üzletág 2020-tól az Asahi Europe and Internationalként működik. Az évszázados európai sörfőző örökségre építve az üzletág 20 gyártóüzemet üzemeltet Európa és Észak-Amerika 9 országában, és a világ olyan ikonikus sörmárkáinak az őrzője, mint például az Asahi Super Dry, a Pilsner Urquell, a Peroni Nastro Azzurro, a Grolsch vagy a Kozel. Az Asahi csoporton belül az Asahi Europe and International feladata az összes exportpiac fejlesztése és menedzselése világszerte, Japánon és Óceánián kívül. A 90 piacot lefedő, több mint 10 000 szenvedélyes kollégával a fedélzeten közös célunk, hogy tartalmas kapcsolatokat teremtsünk.