Goodbye ENERGY COFFEE, hello HELL ICE COFFEE!

Megújul a HELL jegeskávé termékcsaládja

A mai naptól (SIC – Ma lesz a holnap tegnapja!) új néven, egységesebb, ráncfelvarráson átesett csomagolással és finomhangolt receptúrával készülnek hazánk piacvezető márkájának* fogyasztásra kész jegeskávéi. A bejelentés értelmében az eddig ENERGY COFFEE néven ismert, közkedvelt jegeskávé márkát HELL ICE COFFEE-ként találhatjuk meg az üzletekben, erőteljesebb, az anyamárkától függetlenedett, önálló imázzsal és kommunikációval.


A HELL 2019 nyarán vezette be ENERGY COFFEE termékcsaládját, 3 ízzel. A kiváló minőség, a valódi magyar tej, az Arabica és Robusta kávékivonat, illetve a harmonikus ízvilág gyorsan elnyerte a fogyasztók tetszését: 2020-ra mind érték, mind eladott darabszám tekintetében a termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, és ezt a pozíciót immár három éve őrzi is. Ráadásul a ENERGY COFFEE mára igazi nagycsaláddá vált, hiszen a 7 íz között a klasszikus jegeskávék kedvelői éppen úgy megtalálják kedvencüket (Latte, Cappuccino, Double Espresso), mint a különlegességeket keresők (Rum Walnut, Salted Caramel), vagy a speciális étrendet követők (hozzáadott cukor nélkül készülő Slim Latte, laktózmentes Coconut).
A márka bevezetése és felfutása óta azonban eltelt négy év, és időszerűvé vált, hogy a két nagy márka, a HELL ENERGY és az ENERGY COFFEE elkülönüljön egymástól, mind stratégiai, mind kreatív szempontból. Ennek első lépéseként új nevet kap a termékcsalád, így a jegeskávé kedvelői ezentúl HELL ICE COFFEE néven találják meg a boltok polcain a termékeket, ezzel is elősegítve a márka még könnyebb megértését. A névváltással párhuzamosan megújulnak a 250 ml-es, végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozos csomagolások is, így az egész portfolió egységesebb, letisztult designt kap, illetve a szemfülesek a receptúrában is felfedezhetnek apróbb tökéletesítéseket.


„Úgy éreztük, itt az ideje annak, hogy finomhangoljuk jegeskávéink csomagolását és receptúráját. Szerettük volna egy kicsit erőteljesebben a kávé kategóriába pozícionálni a márkát, így mostantól mindenki számára egyértelmű, hogy mit is várhat ezektől az italoktól: coolságot, bevállalósságot, lazaságot, kiváló minőséget, széles ízválasztékot, valódi kávékivonatot, legalább 40mg/100ml koffeintartalmat, mindezt természetesen végtelenszer újrahasznosítható csomagolásban” – mondta el Szekeres Dóra, a HELL ICE COFFEE senior brand managere.
Az újrapozícionálást egy nagyszabású marketing kampány is támogatja. Március elején elindul a HELL ICE COFFEE saját Facebook, Instagram és TikTok oldala, majd áprilisban már online és televíziós reklámok, illetve kültéri reklámhordozók is népszerűsítik a megújult márkát a hazai és nemzetközi piacon, hiszen a HELL ICE COFFEE-k immáron közel 30 országban elérhetőek.

*Értékbeli forgalom és eladott darabszám tekintetében (Nielsen 2022)