De, mi lenne a sorsa a Marson talált víznek?

Mi történne, ha a Marson vizet találna egy jövendőbeli misszió? Erre a kérdésre adott frappáns választ a SodaStream legújabb reklámja, amelyet a Super Bowl szünetében vetítettek le. A fikciós spotot az Oscar-díjra jelölt Bryan Buckley rendezte, a reklám operatőre pedig az a Rodrigo Preito volt, aki nemrég kapta meg harmadik Oscar-jelölését a Martin Scorsese által rendezett „Az ír férfi” című filmért.

Mialatt mi a stadion külsejét lestük, a Super Bowl amerikai nézői egy újabb ütős Toyota reklámfilmet láthattak

A SodaStream legújabb reklámjában egy ismerős arc, az idehaza „Tudós Kölyökként” ismert Bill Nye is feltűnik, de szerepet vállalt a spot elkészítésében az a 18 éves asztrobiológus hallgató, Alyssa Carson is, aki eltökélte, hogy ő lesz a világ legfiatalabb űrhajósa.

„Nagyon boldog vagyok, hogy a SodaStream Super Bowl reklámján dolgozhattam. Amellett, hogy lebilincselő módon hívja fel a nézők figyelmét az otthoni szódakészítés nagyszerűségére, a SodaStream kiváló platformot talált arra is, hogy hangsúlyozza, az eldobható PET-palackoknál léteznek jóval környezetbarátabb alternatívák is” – jegyezte meg Bill Nye a spot kapcsán. Hozzátette: „Kulcsfontosságú időket élünk. Meg kell őriznünk a földi környezetet és víz az egyik legértékesebb forrásunk. Minél hamarabb váltunk olyan fenntartható alternatívákra, mint a SodaStream, annál jobb”.

A SodaStream elsődleges célja, hogy 2025-re 67 milliárd eldobható PET-palacktól óvja meg a Földet.

A magyar feliratos videó itt tekinthető meg: