Skip to content

gasztroll.hu

Mert nem kell mindent szuvidálni, vagy molekurálisan konfitálni, indukciósan újragondolni – netán bérmákolni :-D

  • Kezdőlap
  • – Miteszel
  • – Kinekeszelma
  • – Gasztropress
  • – Újragondolt
  • Toggle search form

Bruce Willis dupláz a HELL-lel és a világ legjobb nőjével forgat

Posted on 2020-02-292020-02-28 By Gasz Troll

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

  • újabb két évre hosszabbította meg a szerződését a világmárka a szupersztárral, készül az új reklámfilm is –

A HELL ENERGY, a világ egyik legismertebb és Magyarország piacvezető energiaital-márkája, folytatja az együttműködést Bruce Willis-szel. A szupersztár újabb két évig lesz a HELL globális reklámkampányának arca. Az együttműködés keretében új reklámfilm is készül, amely a HELL Classic mellett már a cég portfóliójának egyik legújabb termékét, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. Az új reklámszpotban a hollywoodi sztár társa a 6,6 milliárdos nézettségű „Despacito” klipből ismert gyönyörű modell-színésznő, Zuleyka Rivera lesz.

Valódi világsztárral dolgozni igazán nagy dobás még a globális márkák esetében is. A HELL ENERGY immár második alkalommal szerződteti a legendás hollywoodi színészt, Bruce Willist. A prémium minőségű energiaitalokat, valamint tavaly óta jegeskávékat is gyártó hazai vállalat termékei 5 kontinens több mint 50 országában vannak jelen, Indiától Mexikóig. A cég két évvel ezelőtt döntött arról, hogy olyan szupersztárt keres a brand népszerűsítéséhez, aki nemcsak a világ minden részén ismert és népszerű, de kiválóan képviseli azokat az értékeket, amelyeket a HELL is magáénak vall.

„Két évvel ezelőtti választásunk sikerét leginkább a fogyasztóink visszajelzése mutatja, hiszen ők döntenek nap mint nap a kedvenc energiaitaluk mellett. Bruce Willisben ráadásul megvan mindaz, amit a HELL márka is képvisel: erő, dinamizmus és merészség. Az elmúlt időszak közös munkája abban is megerősített minket, hogy a minőség iránti elkötelezettségünk is hasonló, így nem is volt kérdés a folytatás – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs -és marketingigazgatója, majd hozzátette: „Természetesen most is emeltünk a téten, és Bruce mellé még egy világsztárt vontunk be a globális reklámkampányunkba, méghozzá a különleges szépségű Zuleyka Riverát. A 2006-ban Miss Universe-nek megválasztott modell és színésznő hazánkban elsősorban a Despacito videoklipből ismerhető, de azóta számos film kapcsán jegyzi nevét a filmvilág, és sikeres üzletasszony lett.”

A HELL új kampányfilmjét március elején kezdik forgatni New Yorkban. A márka képviselői egyelőre csak annyit árultak el, hogy a filmben a HELL energiaitala mellett a HELL ENERGY COFFEE is megjelenik.

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Gasztropress Tags:Bruce Willis, Hell Energy, Zuleyka Rivera

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Schanda nincs ok a pánikra és az élelmiszer-felhalmozásra
Next Post: Profitjának jelentős csökkenésére számít a sörgyártó

Kapcsolódó anyagaink

  • Nyolcszáznegyven adag halászlevet kapott a debreceni kórház Gasztropress
  • Súlyos fagykárok tizedelték az idei őszibaracktermést Gasztropress
  • Évente több mint félmillió forintot dobnak ki a magyar háztartások Gasztropress
  • Átadták a PENNY 25. születésnapi kampányának fődíjait Gasztropress
  • Gönci barack a Czakó Piaczon is Gasztropress
  • Idén 30 ezer látogatóra számítanak a Farmer Expó szervezői Gasztropress
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Csomós Mixiék a Diósgyőr ralin teszteltek az Eb-futamra készülve
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Hogyan tud italt kóstolni, szagolni az A.I.? Gasztropress
  • 3 otthon is elkészíthető koktél a nyári felfrissüléshez Gasztropress
  • Könyvben is megjelennek a magyar Bocuse-csapatok fogásai Gasztropress
  • Április 30-ig további folyamatos és jelentős élelmiszer áremelkedésre kell számítanunk! Gasztropress
  • A Füstli 25. születésnapjára megújult csomagoláson már csak finom jelzés utal Magyarország egyik legnépszerűbb és legismertebb márkájára Gasztropress
  • Háttéranyag az Árkád éttermeiről Kinekeszelma
  • A hét mondása a facebook-ról :-D Gasztropress
  • Negyven százalékkal több üvegházhatású gázkibocsátást okoz a férfiak étrendje, mint a nőké Gasztropress

Copyright © 2023 gasztroll.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

gasztroll.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.