160 éves a Julius Meinl

Az ikonikus kávépörkölő jubileumi mérföldkövét ünnepli! Célja továbbra is, hogy megismertesse a világgal a bécsi kávéházi kultúrát.

A Julius Meinl, prémium bécsi kávéházmárka immáron 160 éve teremt jelentőségteljes pillanatokat minden egyes csésze kávéjával az emberek életében. A több mint 70 országban forgalmazott, több mint 50000 vendéglátó partnerrel rendelkező osztrák márka a világ egyik legrégebbi pörkölője, valamint vezető szerepet tölt be a vendéglátó szektorban. Az Egyesült Államok vendéglátó-ipari piacán a közelmúltban történt felvásárlásokat követően a vállalkozás fennállásának 160. évfordulóját ünnepli; határozott célja a jövőre nézve, hogy az egyik legkeresettebb kávémárkává váljon világszerte.

BÉCSI KÁVÉHÁZAKKAL

Julius Meinl sikerének alapja a bécsi kávéházi hangulat, amelyet a márka segített formálni és megismertetni a kávé szerelmeseivel szerte a világon. Bécs híres kávéházi kultúrája amellett, hogy arra ösztönöz mindenkit, hogy egy csésze kávé mellett ápolják és ünnepeljék az élet apró, különleges pillanatait, hivatalosan elismert az UNESCO Szellemi Kulturális Örökségeként is.

Marcel Löffler, a Julius Meinl vezérigazgatója elmondta: „Azóta, hogy Európában elsőként kínáltunk készre pörkölt kávébabot, és forradalmasítottuk a pörkölési folyamatot, minden, amit a Julius Meinl 1862 óta véghez vitt, a márka és a bécsi kávéházak közötti szoros kapcsolatot ápolja. Az elkövetkezendő 160 évben, továbbra is célunk, hogy prémium kávékat és teákat kínáljunk vásárlóinknak, s az hogy tovább hirdessük eme különleges kultúra hagyományát világszerte.”

Az ötödik generációs családtag és az Ausztriai Julius Meinl ügyvezető igazgatója, Christina Meinl, hozzáteszi: „Rendkívül büszkék vagyunk örökségünkre, és sikerünk nagy része továbbra is azoknak az alapelveknek köszönhető, amelyek 1862 óta irányították üzletünket. Partnereink és barátaink nagyra értékelik szakértői hozzáállásunkat, szolgáltatásainkat, termékeink iránti szenvedélyünket és az általunk képviselt prémium minőséget.”

APRÓ PILLANATOK, AMELYEK NAGY JELENTŐSÉGGEL BÍRNAK

Az elmúlt 12 hónapban a Julius Meinl megtette az első lépéseket portfóliója karbonsemlegesítése felé. A Julius Meinl kapszulái iparilag komposztálhatók, de a cég elkötelezte magát, hogy ennél is tovább menjen, és kiskereskedelmi kapszuláit már 100%-ban biológiailag lebomló anyagokból állítja elő, hogy azok megfelelőek legyenek a háztartási komposztáláshoz is. A Julius Meinl elhatározta, hogy 2022-ben irányelveket fog kidolgozni a zöld kávé fenntartható beszerzésére vonatkozóan, biztosítva a teljes nyomon követhetőséget 2025-re.

Julius Meinl emellett újra forgalmazni kezdi zászlóshajóját, az 1862-ben megjelent bécsi kávé fajtát, hogy a vendéglátó egységek a lehető legjobb kávéfogyasztási élményt nyújthassák. Az ikonikus keverék egy díjnyertes, titkos, családi recept, amelyet ezúttal egy új koncepcióval jelenik meg, a tökéletes kiszolgálás érdekében. A kávé pörkölése, tárolása és szállítása az optimális íz megőrzését figyelembe véve történik, a legkiválóbb őrlési technológia pedig a legjobb ízminőséget garantálja minden egyes csésze esetében.

LIMITÁLT KIADÁSOK

A cég évfordulójával egy időben a Julius Meinl egy különleges, egyedi kiadású, kézzel pörkölt, kávét dobott a piacra, mely az Originals termékcsaládjához tartozik. Peru 160Y elnevezésű specialty kávé termelése pontosan azon a napon kezdődött, amikor a cég 160 évvel ezelőtt megalakult. Különlegessége, hogy rendkívül magas, 2200 méteres tengerszint feletti magasságban termelik és alacsony hőmérsékleten erjesztik, amely meghosszabbítja önmagában az erjesztési folyamatot, ezzel egy gazdag és összetett kávét eredményezve.

A márka kreativitása egy limitált kiadású évfordulós csészére is kiterjedt. A Julius Meinl az osztrák utcai művésszel, SizeTwo-val működött együtt, akinek egyedi tervezése korszerű csavart ad a bécsi kávéházi kultúra hagyományaihoz.

A KÖVETKEZŐ 160 ÉVRE

Az immár ötödik generációs családi vállalkozásként működő Julius Meinl, az embereket és sokszínűségüket, – mint az üzleti siker alapját – régóta nagyra értékeli. A szellemiség 1862 óta fejlődik, de a fő hangsúly ma is az embereken van, a cég mottója: „Együtt növekedünk”. A vállalat továbbra is elkötelezett amellett, hogy az embereket és az összetartozást az üzleti növekedés középpontjába helyezze.


Löffler elmondása szerint: „Több szempontból is családi vállalkozás vagyunk, a csapatainkra és ügyfeleinkre való odafigyelés elemi részünk. Az általunk kínált páratlan minőségen kívül ez a gondolkodásmód az, ami igazán megkülönbözteti a Julius Meinl márkát a többitől, és ami lehetővé tette számunkra, hogy az elmúlt 160 év során egyre erősebbé váljunk. A 160 éves évforduló a vállalat növekedésének és átalakulásának időszaka is, így határozottan a jövőre összpontosítunk. Új kezdeményezések és munkamódszerek jelennek meg a teljes üzleti tevékenységünkben, hogy újabb sikeres 160 év elé nézzünk. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy egy agilis, többfunkciós csapatot építettünk fel, amely Julius Meinl kultúrájának és értékeinek fejlesztéséért felelős.”

Christina Meinl elmondta: „Az üzlet folyamatosan fejlődik annak érdekében, hogy megőrizze kiváló hírnevét a kávéipari ügyfelek, partnerek, alkalmazottak és a fogyasztók következő generációi előtt. Eltökélt szándékunk, hogy világszerte az egyik legkeresettebb kávémárkává váljunk, és e cél szerves része, hogy a Julius Meinl egy modern, versenyképes munkaadó is legyen, amely vonzza, alkalmazza és megőrzi a legnagyobb tehetségeket. Izgatottan várjuk, hogy csapatainkkal, barátainkkal és partnereinkkel elkezdhessük a következő fejezetet így mindenkit kérünk, hogy ünnepelje velünk eme jeles évet. Immár 160 éve teremtünk jelentőségteljes pillanatokat az emberek életében, és most sem tervezünk lassítani!”