Skip to content

gasztroll.hu

Mert nem kell mindent szuvidálni, vagy molekurálisan konfitálni, indukciósan újragondolni – netán bérmákolni :-D

  • Kezdőlap
  • – Miteszel
  • – Kinekeszelma
  • – Gasztropress
  • – Újragondolt
  • Toggle search form

Hazai kisvállalkozásoknak nyújt értékes tudást a SPAR Beszállítói Akadémia

Posted on 2022-06-262022-06-24 By Gasz Troll

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Szakmai képzéssel támogatja a SPAR Magyarország azon beszállítóit, amelyek hazai kisvállalkozásként, családi cégként kerülnek be innovatív, egyedi termékeikkel az üzletlánc polcaira a Régiók Kincsei vagy a Hungaricool By SPAR program keretében.

A SPAR Magyarország a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett elkötelezett vállalat – a hazai termelők és a magyar termékek, innovációk ösztönzése üzleti filozófiájának alappillére. Felkarolásukat támogatja a 2019-ben startolt Hungaricool by SPAR termékinnovációs verseny, valamint a 2021-ben indult Régiók Kincsei beszállítói program is.

„A sok esetben kézműves, hagyományos eljárással készült termékeket gyártó kis cégek számára általában kihívást jelent, miként kapcsolódjanak be egy nemzetközi üzletlánc rendszerébe, hiszen a termékeik elhelyezése csupán az első lépés. A nehézségek áthidalására indította el a SPAR Magyarország folyamatosan bővülő mentorprogramját, amelynek során egyrészt alapvető fontosságú logisztikai, élelmiszer-biztonsági, pénzügyi és jogi ismereteket osztunk meg partnercégeinkkel, másrészt egyre inkább előtérbe kerül a márkaépítés fontossága is, hiszen minden fél közös érdeke, hogy hosszútávon is életképes, sikeres hazai brandek jöjjenek létre” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A legutóbbi, a SPAR Beszállítói Akadémia „Marketing Bootcamp” elnevezésű rendezvényének fókuszába épp ezért kifejezetten ez utóbbi témakör került: szakemberek tartottak előadásokat sajtókommunikáció, piackutatás, marketingstratégia témakörökben, de kiemelt hangsúlyt kapott a közösségi média és a tartalomfejlesztés is. A résztvevők a SPAR kommunikációs- és marketingvezetőinek előadásai során bepillanthattak a cégcsoport kommunikációs személetébe, stratégiai tervezési folyamataiba is. A Marketing Bootcamp kétnapos rendezvényének elsődleges célja az, hogy a marketing és a brand-építés terén hiánypótló marketing és vezetői tudásanyaggal segítse az üzletlánchoz kötődő magyar kisvállalkozásokat, ösztönözze a további termékfejlesztést és innovációt és támogassa a haza vállalkozások hosszú távú piaci sikerét.

A kétnapos képzés keretében huszonhárom szakember tartott előadást vagy műhelyfoglalkozást a mintegy száz hazai élelmiszeripari kisvállalkozás vezetőjének: a saját területükön nagy tapasztalattal rendelkező előadók számos azonnal használható, praktikus módszert mutattak be, majd a műhelymunka során a cégek a saját márkájukra vonatkozó feladatokat kaptak, így ennek révén az őket konkrétan és személyesen érintő esettanulmányokat elemezhették ki később közösen. Az itt megszerzett tudás abban is segítheti majd a vállalkozásokat, hogy más hazai értékesítési csatornákat is kiépítsenek, sőt, akár külföldön is piacokat szerezhessenek.

A beszállítók mentorálása a jövőben is folytatódik, hiszen a SPAR Beszállítói Akadémia olyan tudásanyagot biztosít, amely nagyban hozzásegíti a kisvállalkozásokat a sikeres piaci szerepléshez és a bővüléshez.

Háttér

A Régiók Kincsei program közvetlen támogatást nyújt a hazai agrárágazatban tevékenykedő kistermelőknek, miközben termékeik révén jó minőségű, magyar élelmiszerekhez juttatja a vásárlókat. A polcokon a piros almás logóval ellátott termékek egyértelműen jelzik a vevők felé, hogy az ilyen áru megvásárlásával nem csak jó minőségű élelmiszerhez jutnak hozzá, de közvetlenül is támogatják a hazai kistermelőket és munkahelyek teremtéséhez járulnak hozzá.

A SPAR 2022 végéig hat regionális központot alakít ki az országban Nyíregyházán, Pécsett, Győrben, Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Hódmezővásárhelyen: ezek egyfajta logisztikai központként juttatják el az almás védjeggyel ellátott hazai termékeket a térségükben lévő nagyáruházak polcaira. A hazai üzletlánc számára eddig is elsődleges cél volt a magyarországi termelők és vállalkozások támogatása, a forgalmazott élelmiszeráruk közel 90 százaléka már most is hazai beszerzési forrásból származik. Az 1,7 milliárd forintos „Régiók Kincsei” program tovább növeli a magyar kistermelő beszállítók értékesítési lehetőségeit.

A Hungaricool by SPAR a hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatására és támogatására 2019-ben életre hívott termékverseny, amelynek győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-termékekkel kerülhetnek az INTERSPAR áruházak, illetve a SPAR online shop kínálatába. A verseny keretében az elmúlt 3 évben már 26 nyertest hirdettek, akiknek győztes márkái ma már több mint 90 árucikkel gyarapítják az áruházlánc kínálatát. A nyerteseket üzleti mentorként, széles körű marketingtámogatással is segíti a SPAR.

A közleményhez csatolt képeket gyors regisztráció után nagyobb felbontásban is elérheti a SPAR Médiatárban, a http://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Gasztropress Tags:Beszállítói Akadémia, Hungaricool by SPAR, Hungaricool by SPAR termékverseny, SPAR, SPAR Beszállítói Akadémia, SPAR Magyarország, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fél év felkészülési időt kaptak a vendéglátó üzletek és a turisztikai attrakciók a kötelező Ntak-adatszolgáltatásra
Next Post: Röviden a Dreher Söripari Emléktárról

Kapcsolódó anyagaink

  • Tizenhat kiállító a hetedik Pécsi Csokoládé Karneválon Gasztropress
  • A Sütibanknak köszönhetően már Mona Lisához is elutazhatunk a Toyota segítségével Gasztropress
  • Innovatív megoldások a kiváló minőségű sertéshús előállításáért Gasztropress
  • Páratlan Miele stand a Konyhakiállításon Gasztropress
  • Tartós élelmiszert gyűjtenek jövő vasárnaptól a katolikus templomokban Gasztropress
  • A román sörfogyasztás alig 0,4 százalékkal nőtt tavaly Gasztropress
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Csomós Mixiék a Diósgyőr ralin teszteltek az Eb-futamra készülve
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A BiOrganik Kft. visszahívta Naturmind fekete szezámmagját Kinekeszelma
  • Sütőtökös mandula, dió variációkkal lett az év fagylaltja Gasztropress
  • Húsvéti menü okosan! Gasztropress
  • Idén is lesz Happy hét a vízfogyasztás népszerűsítésére Kinekeszelma
  • Tények és tévhitek a szójáról Gasztropress
  • Fókuszban a fenntartható táplálkozás Gasztropress
  • A Füstli 25. születésnapjára megújult csomagoláson már csak finom jelzés utal Magyarország egyik legnépszerűbb és legismertebb márkájára Gasztropress
  • De, MIÉRT?! Gofrit neveztek el az X-Faktor “sztárjáról” Gasztropress

Copyright © 2023 gasztroll.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

gasztroll.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.