Az év online shopja és az év húsáru kereskedője is a SPAR lett

Újabb fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR Magyarország hazai kereskedelemben végzett munkáját. Az üzletláncot három kategóriában is a legjobbnak minősítették „Az Év Boltja” versenyen, két új élelmiszerterméke pedig elnyerte 2021 legkiválóbb termékinnovációjának járó díját az „Inno d’Or” pályázaton.

A vállalat az előző évekhez hasonlóan, idén is több rangos szakmai díjat nyert. A kitüntetések azt bizonyítják, hogy a SPAR Magyarország fejlesztései és beruházásai, a minőségi kereskedelem iránti elkötelezettsége és a fenntarthatósági szempontok érvényesítése meghozta gyümölcsét.

„A SPAR alapítása óta a legmagasabb színvonalon végzett kereskedelmi tevékenység mellett kötelezte el magát. A vállalatunk a vevői igényekhez igazodó, azokat maximálisan kielégítő áruválasztékot és szolgáltatásokat kínálja az áruházaiban. Mindennek és az etikus üzleti magatartásunknak a helyességét igazolják a nagy presztízsű szakmai díjak. Megerősítenek bennünket abban is, hogy jó úton járunk a hazai piaci szereplők támogatása, felkarolása, valamint a fenntarthatóság érvényre juttatása terén is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc három elismeréssel gazdagodott az idén hetedik alkalommal meghirdetett „Az Év Boltja” versenyen. A Store Insider magazin pályázatán a vállalat dunaújvárosi INTERSPAR áruháza nyerte el „Az év boltja” címet a hipermarket kategóriában. Emellett a SPAR online shopja érdemelte ki „Az év online boltja” címet, a kereskedelmi láncok közötti versenyben pedig a SPAR Magyarország lett „Az év friss húsáru-kereskedője”.

A megmérettetés célja, hogy – egy szigorú szakmai szempontrendszer és a közönségszavazás alapján – megtalálják az ország élelmiszer- és gyorsan forgó fogyasztási cikkeket árusító üzleteinek legkiválóbbjait. Döntő a vevőközpontúság, az áruválaszték minősége és a szolgáltatások sokszínűsége és színvonala, illetve az üzletbelső – esztétikai és funkcionális – kialakítása és a dolgozók hozzáállása. A minősítésben elismert kereskedelmi, gyártószektor-beli, kommunikációs és kreatív marketingszakemberek vettek részt, amihez a vásárlók is csatlakozhattak a magazin felületén történő online voksolással.

A vállalat termékfejlesztési munkájának nívóját méltatja, hogy a SPAR Magyarország két saját márkás terméke is megkapta az „Inno d’Or – Év Innovációja 2021” címet. A Trade magazin idén első ízben meghirdetett, termékinnovációkat díjazó versenyén – a szakmai zsűri értékelése alapján – a SPAR Szafi free bagett és a SPAR gyorsfagyasztott, hámozott, kockázott avokádó is kiérdemelte a kitüntető titulust az élelmiszerek kategóriájában. Az üzletláncnak a megmérettetésre nevezett termékei tökéletesen megfeleltek az olyan magas pályázati elvárásoknak, mint az értékteremtés, az újítás és igényesség, ezért is nyerhettek.

A tavaly óta nagy sikerrel forgalmazott reform pékáru az innovatív csomagolásával – speciális varrással védett papírtasakjával – emelkedett ki a mezőnyből. A Közép-Amerikában őshonos, számos pozitív élettani hatással bíró avokádó – amely egyszerre gyümölcs, zöldség és gyógynövény – pedig az újszerű, konyhakész kiszerelési formájával egyedülálló a magyar kiskereskedelmi piacon.