Skip to content

gasztroll.hu

Mert nem kell mindent szuvidálni, vagy molekurálisan konfitálni, indukciósan újragondolni – netán bérmákolni :-D

  • Kezdőlap
  • – Miteszel
  • – Kinekeszelma
  • – Gasztropress
  • – Újragondolt
  • Toggle search form

A magyarok a karantén alatt rászoktak a főző- és kertészműsorokra

Posted on 2021-10-072021-10-07 By Gasz Troll

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Elérkezett az online tartalmak kora, a válaszadók 99 százaléka már nem bírja ki internet nélkül.

A meglepő tévéműsorok és a streaming szolgáltatók kínálata is előtérbe került a karantén alatt. Az elmúlt egy évben a televíziózás az egyik legfontosabb kikapcsolódási formává vált, a TV meghatározó szerepet tölt be a legtöbbek életében. A magyarok több időt töltenek az okostévéjük társaságában, a Samsung felmérése alapján a nők 91, míg a férfiak 88 százaléka néz internetes tartalmakat a tévéjén. A legújabb kutatásból az is kiderül, hogy a budapestiek közül szinte mindenki internetezik és a különböző online videótárak is nagy népszerűségnek örvendenek a megkérdezett fővárosi lakosság körében, 95 százalékuk választ filmeket vagy sorozatokat a különböző streaming szolgáltatók kínálatából.

A televízió a magyar háztartások egyik központi eleme, a megkérdezettek 96 százalékának megtalálható az otthonában, a válaszadók több mint fele (59%) kapcsolja be a készülékét legalább napi egy alkalommal. A mai okostelevíziók ráadásul sokkal több szórakozási lehetőséget kínálnak, mint korábban egy hagyományos készülék. Az okosfunkciók segítségével elérhető internetböngésző, vagy akár online filmek és különböző alkalmazások is hozzáférhetők a televízión. Az online tartalomfogyasztás, akár televízión, akár mobileszközön, az emberek hétköznapjainak szerves részévé vált, a megkérdezettek 99 százaléka internetezik rendszeresen, 96 százalék hetente többször fogyaszt online tartalmakat, közülük minden második ember naponta többször is elérhető online.

A tévéből tanulunk főzni és kertészkedni

Azok közül, akik hetente többször is leülnek a TV elé, a legtöbben még mindig filmeket néznek. A megkérdezettek csaknem felét (47%) érdeklik a mozifilmek, népszerűségben ezeket követik a hírek és a sorozatok (33%), majd nem sokkal lemaradva a természetfilmek (32%). A járványhelyzet az élet számos területére jelentős hatással volt, ez alól a tévénézési szokások sem jelentenek kivételt. Az emberek a korlátozások miatt sokkal kevesebbet mozdultak ki otthonról, a napi több mint 12, lakásban eltöltött óra alatt pedig olyan szabadidős elfoglaltságokat kerestek, amelyeket kényelmesen végezhetnek akár a kanapéról is. Sokan a televíziót választották, ezen belül pedig azokat a műsorokat, amelyekből az elsajátított új tudást a karantén alatt is tudták gyakorolni. A megkérdezettek körében a kertészettel és kertépítéssel foglalkozó műsorok nézettsége 7%-kal emelkedett meg, csakúgy, mint a főzéssel foglalkozó programoké.

Az online tartalmaké a jövő?

A magyarok közel kétharmadának (65%) található olyan készülék az otthonában, amelyen elérhetők az okostévé funkciók. Háromnegyedük él a technológia adta lehetőséggel. Az egyik legkedveltebb okos megoldás az internetelérés, amellyel a különböző alkalmazások vagy a böngésző is használható. A megkérdezettek 89 százaléka használja a tévékészülékét internetes tartalmak megtekintésére, 79 százalék pedig rendszeresen elindítja a beépített böngészőt is. Az okostévével rendelkezők majdnem háromnegyede (71%) fizetett már elő streamingszolgáltatásokra. A zenei streaming, amely a mobileszközök sajátja, ennél valamivel kevesebb háztartásban, az okostévé technológiával rendelkezők 61 százalékánál van jelen.

Hogyan telt az idő a képernyők előtt a pandémia kezdete óta?

A Samsung kutatása azt mutatja, hogy 2020 a streaming szolgáltatók éve volt, az okostévé funkciókat használók 35 százaléka gyakrabban nyitotta meg a videótárakat a készülékén, mint a vírushelyzet előtt. A zenei streaming szolgáltatások alkalmazása is hasonlóan nőtt, 28 százalékkal többen használják ezeket kikapcsolódásra.Az applikációk közül a megkérdezettek leggyakrabban a legnagyobb videómegosztót használják, ennek népszerűsége messze felülmúlja az összes többi appét. A magyarok mindössze 8 százaléka nem szokott internetes videókat nézni a tévéjén, mindenki más a kedvenc videósait is nagyképernyőn követi. A nézettség pedig egyre csak nő, a magyarok 36 százaléka gyakrabban nyitja meg az alkalmazást, mint a vírushelyzet előtt. Amennyiben filmes tartalom vagy új sorozat kerül fel a listára, eljön a streaming szolgáltatók ideje. A két legnépszerűbb vállalat alkalmazását a megkérdezettek több mint fele használja. Az elmúlt egy évben ugrásszerűen megnőtt ezek népszerűsége. A legnépszerűbb online videótárat a Samsung felmérése szerint a felhasználók fele gyakrabban használja, mint korábban.

„A kikapcsolódás és ezen belül a tartalomfogyasztás is jelentősen átalakult az elmúlt években. Az online szolgáltatók elterjedésével a televíziókon egyre több lehetőségünk nyílik a szórakozásra, a Samsung Neo QLED modelljein és Lifestyle TV készülékein pedig még különlegesebb élményt jelentenek a látványos filmek és sorozatok – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – Érdekes volt látni, hogy a rengeteg különféle tartalomból melyek voltak a magyarok kedvencei, és hogy ezek milyen remekül egészítették ki az új, karanténban elsajátított hobbikat.”

A Samsung kutatását az Impetus Research készítette online megkérdezéses adatfelvétellel 2021 júniusában és júliusában. A felmérés 815 fős mintája a 18 és 64 év közötti magyar lakosságra nézve reprezentatív.

A vállalat 2021-as Smart TV kínálatáról és a készülékek okos funkcióiról további információ a https://www.samsung.com/hu/tvs/qled-tv/highlights/ weboldalon érhető el.

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Gasztropress Tags:divat, egészség, gasztro, gasztroll, járvány, koronavírus, koronavírus-járvány

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Közösségi oldalon árulta a lejárt energiaitalt
Next Post: Új beszállítói rendszert indít helyi termelőknek a SPAR

Kapcsolódó anyagaink

  • Tomán Szabina gondoskodik a kórházban dolgozó hősökről és az otthon helytálló hősnőkről is Gasztropress
  • Ez lenne a fogyókúrázók adu ásza? Gasztropress
  • Superbrands és Kiváló Minőségű Élelmiszer díjak a SPAR-nál Gasztropress
  • 1 milliárd forintos fejlesztés a Varga Pincészetnél Gasztropress
  • Gyermeknapi „pacsalintázás” Gasztropress
  • Útmutató készült a közbeszerzésen (mutyiban) induló közétkeztetők támogatására Gasztropress
2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja. 
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Bemutatkozott a vadonatúj Mitsubishi Colt
  • Szörnyeteg Priust villantott a Toyota Le Mansban
  • Az emberek a villanyautókról beszélnek, de hibridet vásárolnak
  • Folytatódhat a Peugeot Le Mans-i legendája
  • A finn pályákon “száguldozhatnak” a fotelralisták :-D
  • A szemünket is óvni kell a káros sugaraktól!
  • 120 éve gyártották az első biztonsági pengés borotvát
  • Vérképzőszervi daganatos betegségek diagnosztikája és terápiája napjainkban
  • Melyik lesz 2023 legjobb első könyve?
  • Növekvő energiaárak – Veszélyben az infrastrukturális beruházások
  • Van képünk hozzá (23.06.08.) –  Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition
  • Kibővített kapacitás és minőségi szolgáltatások a nyári szezonban
  • Van képünk hozzá (23.06.07.) –  Megújul a Toyota Yaris
  • A nyaralás mindig a repülőtéren kezdődik
  • Van képünk hozzá (23.06.06.) –  Toyota Tacoma Trailhunter
  • A dokkban végzett tesztek után folytatódik a kínai szállodahajó építése
  • Dróntaxikat teszteltek Izraelben
  • Irodát nyitott Budapesten az Amazon Web Services – tesztelhetnek az ügyfelek
  • Versenykörülmények között teszteli folyékony hidrogén hajtású technológiáját a Toyota
  • Fél évnyi tesztelés után országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés
  • Anita és Sanyi a Hypermotion RUNKIE 16” (“klasszikus”) rollerrel támad
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • A ketogén diéta legfontosabb szabályai Gasztropress
  • Michelin Guide ajánlást kapott az Avalon Ristorante Gasztropress
  • Családom és egyéb receptfajták – #krausztronomia Gasztropress
  • Kompakt praktikák a vitalitásért Kinekeszelma
  • Csirkerolád savanyított vajretekkel Gasztropress
  • Cukorszünet Gasztropress
  • Sült zöld spárga saláta zöld istennő öntettel Gasztropress
  • Az elmúlt hét gasztroposztja – is lehetett volna… Kinekeszelma

Copyright © 2023 gasztroll.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

gasztroll.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.