Tavasszal indul újabb hódító útjára a Whirlpool és a Peugeot Design Lab által megálmodott új, innovatív foodtruck

Whirlpool Experience Tour

A WHIRLPOOL csoport örömmel jelenti, hogy útjára bocsátotta a PEUGEOT-val közösen fejlesztett Whirlpool Experience Tour tanulmányt. Az egyedülálló és látványos reklámkoncepció célja az új W6 és W7 gőzsütők népszerűsítése a B2B értékesítők körében. Az egyaránt magasan pozícionált, általános termékpalettával rendelkező, karakteres és egyedi formatervű termékeket kínáló WHIRLPOOL és PEUGEOT egy új és exkluzív élmény létrehozására szövetkezett. A PEUGEOT Design Lab tervezőinek szakértelmét felhasználva a két márka egy a bisztrókultúra és a gasztronómia világából ihletet merítő különleges büfékocsit hozott létre. A márka nagyköveteként is funkcionáló tanulmány megalkotásához a PEUGEOT EXPERT szolgált alapul, az átalakítás pedig a BCC nevéhez fűződik. A sikeres első évad után – 2021-ben a jármű 20 városban, 72 tréningen mintegy 500 lelkes értékesítő előtt debütált – a Whirlpool Experience Tour készen áll rá, hogy 2022 áprilisában újra munkába álljon.

Exkluzív design és élvezetes használat

A PEUGEOT Design Lab és a WHIRLPOOL dizájnerei a Whirlpool Experience Tour foodtruck megálmodásakor az ügyfélélményt helyezték a középpontba. Az eredmény optimális helykínálat és egy egyedülálló kinematikai megoldás. A jármű oldala a rovarok szárnyfedőihöz hasonlóan nyílik, belsejéből pedig két nagy munkalap nyúlik előre, ergonomikus konyhai környezetet teremtve a séf számára. Ideális magasságban helyezkedik el a mosogató és a főzőlap, és a különböző tárolóhelyek, valamint a két kombinált gőzsütő is könnyen elérhető. A bemutatók során az időjárás viszontagságaitól egy beépített tető véd.

E látványos és innovatív tanulmányban a séf végre az értékesítőkkel egy szinten helyezkedik el, ami nagyban hozzájárul a bemutatók oldott hangulatához. A közönség így egyetlen mozdulatról sem marad le. A foodtruck hátuljában kialakított, hangfallal és nagy képernyővel ellátott multimédia-rendszer – melyet a „Le Bistrot du Lion” tanulmány ihletett – oktatóvideókat közvetít és részletes információkkal szolgál a sütőkre vonatkozóan.

A márka nagyköveteként szolgáló, nagy műgonddal megalkotott Whirlpool Experience Tour hű marad a „bisztronómia” szelleméhez, mely a profi séfek igényességét egy lazább közegben, egyszerűbb és megfizethetőbb ételekre fókuszálva kamatoztatja. Ennek megfelelően a munkalap és a frontelemek antibakteriális, szagálló és könnyen tisztítható felületű fehér olasz kerámiából készültek. A munkafelületet sárgaréz betétek díszítik. A titánszürke karosszériában és az azonos árnyalatú mintákban a gőz tematikája és a WHIRLPOOL prémium sütőinek esztétikája köszön vissza.

Új kommunikációs eszköz

A Whirlpool Experience Tour a beépített főzőkészülékekre irányuló, 2021. tavaszán indított széles körű reklámkampány szerves részeként egyedülálló kommunikációs eszköz is egyben. A hosszú távú B2B használatra szánt jármű a kiskereskedelmi hálózat értékesítőit, a konyhai szakembereket és a nagykereskedőket megcélozva körbejárja Franciaországot, és nemzetközi szakkiállításokon is részt vesz majd. A bemutatók során a WHIRLPOOL legújabb kombinált gőzsütőinek kiváló tulajdonságait és előnyeit egy mesterszakács demonstrálja.

A WHIRLPOOL W6 és W7 gőzsütőknél alkalmazott hő- és gőzbefúvásos SteamSense technológiának köszönhetően az étel kívül ropogós és aranyszínű, belül pedig puha és omlós lesz. A sütés gyors és egyenletes. A vízutánpótlás egy praktikus fiókon keresztül biztosítható.

Ami magát a járművet illeti, a Whirlpool Experience Tour alapja egy az észak-franciaországi BCC által átalakított hosszú PEUGEOT EXPERT modell. A benne rejlő berendezésekhez képest kimondottan kompakt (5,3 m hosszú), jól kormányozható és mindössze 1,90 m magas jármű a parkolók többségében gond nélkül leparkolható. A foodtruckéval megegyező karosszériaárnyalatú utánfutóban egy hűtőszekrény és további kiegészítők kaptak helyet. A hűtőgépet egy napelem látja el energiával, a berendezések működéséről pedig egy generátor gondoskodik.

Whirlpool és Peugeot – egy azonos örökséggel rendelkező nyerő páros

A WHIRLPOOL csoport, melyet lenyűgözött a „Le Bistrot du Lion” névre hallgató foodtruck-koncepció, nem véletlenül támaszkodott a PEUGEOT Design Lab stúdió szakértelmére a saját tanulmánya létrehozásakor. A Gillardeau foodtruck sikere után a PEUGEOT Design Lab nem autóipari ügyfelei így ismét megbizonyosodhatnak a stúdió szakértelméről és innovatív szelleméről.

A WHIRLPOOL és a PEUGEOT számára a design, az érzelem és a technológia mindig is a terméktervezés központi elemei voltak. A W kollekcióba tartozó WHIRLPOOL sütők modern, minimalista esztétikájukkal és átgondolt ergonómiájukkal tűnnek ki. A csiszolt rozsdamentes acél érintőszenzoros kijelzőkkel és kezelőfelületekkel párosul. A legújabb PEUGEOT modellek formatervét az érzéki idomok, a határozott élek és a három fénykaromból álló világítótestek határozták meg, az i-Cockpit® pedig tovább fokozza a vezetési élményt.

A csúcskategóriás, általános termékpalettát kínáló két márka pozicionálása nagyon hasonló. Vezérmotívumaik között a teljesítmény és a hatékonyság mellett a társadalmi és környezeti felelősségvállalás is megtalálható. Az együttműködés a Whirlpool új jelszavával – “The sense of what is really essential”– is összecseng, és az egyén és a bolygó jóllétét hangsúlyozza.

Ennek megfelelően a W kollekcióba tartozó sütők zsiradékmentes gőztechnológiás sütést biztosítanak, melynek hatására nem vész el az ételek vitamintartalma. A tisztán elektromos (e-208, e-2008, e-PARTNER, e-EXPERT, e-BOXER) és a plug-in hibrid meghajtású (308 limuzin és SW, 3008, 508 limuzin és SW) PEUGEOT modellek pedig amellett, hogy kimagasló vezetési élményt nyújtanak, a CO2-kibocsátási előírásoknak is megfelelnek.

A 2022. áprilisban újra üzembe álló Whirlpool Experience Tour sikeres évet tudhat maga mögött. A tanulmány a nyáron Franciaország útjait járta, több mint 20 városban megfordult, és egyórás tréningek keretében összesen 72 alkalommal több mint 500 értékesítőt kápráztatott el egyediségével és újszerű voltával.

A jövőben a márka további példányok megrendelését tervezi, hogy európai hálózataiban – Olaszországban, Lengyelországban vagy az Egyesült Királyságban – is bemutathassa a különleges járművet.