Az étrendkiegészítők piacán is támad a csajos MLM márka

Az AVON 2020-ban egy teljesen új piaci szegmensbe, az étrendkiegészítők piacára lépett be. A jelenlegi fogyasztói trendeket szem előtt tartva a Liiv termékcsalád bevezetésével a vállalat célja, hogy széles portfóliójában újabb terméket kínáljon az egészségtudatos vásárlóknak, az AVON Tanácsadóknak pedig újabb lehetőséget üzletük növelésére.

Az egészséges életmódra való törekvés napjaink egyik legmeghatározóbb trendje. A vásárlók fogékonyabbak a holisztikus, wellness orientált megközelítésekre, amely már nem csupán a fizikai egészséget foglalja magába, hanem a szellemi és mentális jólétet, sőt a külső szépséget is. Azt a nézetet, miszerint a megfelelő táplálkozás szorosan összefügg az egészséggel és a külső szépséggel, csak erősíti, hogy a fogyasztók 25%-a rendszeresen vásárol étrendkiegészítőket annak érdekében, hogy javítsa bőrének állapotát.1 Az előrejelzések szerint az étrendkiegészítők piaca 2020-ra világszerte elérheti a 220 milliárd dollárt (+70% vs. 2016) és nem meglepő, hogy az egészégmegőrző termékek legfőbb felhasználói a nők, akik a WHO (World Health Organisation) jelentése szerint egyre nagyobb szerepet játszanak majd a jövő generációinak egészségmegőrzésében is. Az AVON ezért döntött úgy, hogy 2020 januárjában egy teljesen új piaci szegmensbe lép be, és a modern kor kihívásaira válaszolva, célzottan a hölgyek számára fejlesztette ki a Liiv étrendkiegészítő családot. A Liiv termékek hatékony és innovatív megoldást nyújtanak a hölgyeknek, hogy a rohanó hétköznapokban is megadják maguknak mindazt, amire a szervezetüknek szüksége van.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Oldalak: 1 2